2013年10月22日星期二

galajurken

Een die verder gaat dan saaie, traditionele foto's, en heeft de ballen te breken door de wereldse en toont echt de wereld de ware kleuren van de B + G. Nou, brideys, laat me je voorstellen aan Brenda en Monty (en Royal, de pitbull puppy). Serieus, als ik een enkel woord in dit bericht niet schrijven, en alleen je foto's liet zien, kans groot dat u nog zou lopen gevoel alsof je ze kennen. Maar, ik wil delen wat ik weet over B + M met je want het is verdomd cool. Kijk maar naar hun bijpassende schoenen en schattig pooch! Lovin 'hun stijl! Zie je, brideys ... Brenda en Monty Avondjurken zijn al getrouwd, maar ze hadden niet de gelegenheid om een engagement shoot hebben. In feite hadden ze een zeer kleine, intieme bruiloft omdat Monty, een marinier, was te wijten aan worden ingezet. Zooooooo .... de tweede Monty was terug state kant, ze pakte Royal, een aantal coole kleren en gallivanted rond Houston nemen van foto's. En ik ga dood over hun gallivanting keuzesavondjurken cocktailjurken galajurken

没有评论:

发表评论