2013年10月22日星期二

cocktailjurken

Het is geen geheim rond deze blog pagina's dat ik ben een grote fan van Watters, en dat ik denk dat hun bruids collecties blijkt nog steeds een aantal van de beste jurken voor elk type van de bruid en bruiloft, van de zeer traditioneel tot de avant-garde. Ik heb het genoegen om naar de mensen daar leren kennen, en ik kan je vertellen ze zijn een geweldig bedrijf om mee te werken, en ze houden het verzorgen van hun bruiden zo veel! Je kunt ook hebben gevoeld een vleugje van mijn wroeging die ik was niet aanwezig bruids-markt in persoon, en het vooral raak toen ik de fantastische beelden van de Watters baan toont. De grote toga verlicht de catwalk, en werden uitgeschakeld in al hun glorie vorige week. Ik neem enige troost dat ten minste krijgen om al deze jurken hebben van de Watters Brides 2014 lente collectie genade pagina's van mijn blog.avondjurken cocktailjurken galajurken

没有评论:

发表评论